Sådärja

Nu är mitt glada humör återställt! mycket tack vara en viss person, som alltid haft den förmågan. Idag har vi även bestämt att vi är varandras bästa kill/tjej kompis..  ^^ Låter ju lite bättre än X lixom..

Nu hoppas jag innerligt på átt mitt humör får stanna här uppe, utan några rubbningar ! kan dock komma en imorn för då sa jag till doktorn och kolla upp lite saker, hoppas allt går bra på den fronten, och den andra oxå.. Jag har ju redan börja tänka ut massa partylåtar ju ! pepp


Jag känner gladheten ! ^^

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: clara

hahaha jo jag tycker också att de skall få pengarna till bax, men det är inte min ensak., :P ja jag har sjungt för viktoria :D "stolt" hahah..



Du kan kolla inlägget ett avslutat kapitel. De handlar lite om dig (det possetiva alltså). Hoppas du förlåter mig. Jag har gjort fel...

puss clara

2009-03-11 @ 07:18:25
URL: http://csf.blogg.se/
Postat av: juliasbullar.blogg.se

whaat, tell me

2009-03-11 @ 13:59:24
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0