Pappas nya place

Som jag har nämt innan har pappa köpt en ny lägenhet här lite utanför Oslo. Vi har i dagarna två kört massa kartonger dit och även fixat med lite andra grejer. Idag passade jag även på att ta några bilder.

¨
Jag gillar kranen i badrummt, lite hotellkänsla sådär


Det lilla köket


Nytt bord och stolar, köpt av förra ägaren


Och vad är väl inte en balkong i Norge utan lite träd? ja tydligen inte en balkong
alla fall eftersom det inte finns en enda utan dem...

Nu ska jag snart åka hem, på bussen blir det massa pluggande till Strindbergprovet.. Om jag kan slita mig från Breaking Dawn boken vill säga :P
Ikväll får jag besök av Jonathan, det blir nog trevligt som vanligt.. Har längtat lite efter mitt GH och, så det blir nog en hel del spelande hoppas jag !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0