Pankisar

Nu är jag hemma och har slängt in en ungspankaka i ugnen.. Mmm sånt gillar vi ! massa vispad grädde och jordgubbssylt, eller varför ej den smarriga blåbär/hallon-sylten mamma köpte på IKEA ! sånt gillar vi oxå ! billig mat från ikea alltså

Har alltså vart hos herr doktor idag, inget allvarligt - skulle bara kolla på mina födelsemärken. De var finfina om man kan säga så om nått som inte är så fint :S
Det som däremot ej var finfint var herr doktor !! jag fick ju ta av mig tröjjan för att han skulle kolla, och kolla var precis vad han gjorde !! men på lite fel ställen kan man säga, när han var klar och skulle säga att altt såg bra ut sa han det till mina bröst, för det var ej mitt ansikte han talade med om man säger så.. yuuuck ! han var väldigt mycket för kroppskontakt oxå .. :S blä för sånt

Det är alla fall skönt att ha slutat så tidigt idag, plus att jag ej ska jobba som vanligt heller. Massa tid över för träning och annat skoj ! Kanske tillochmed hinner göra en liten spellista tills på lördag, massa veviga låtar !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0