More About Dough | Nyårsafton

Nu när jag endå är inne på näsblod så kan jag följa det spåret och skriva om min senaste olycka...

Den senaste nyårsafton firade vi hemma hos min man och vi hade ätit en jättegod middag och vid 12 slaget skulle vi ut och smälla våra fyverkerier och kolla på alla andras.. Jag var verkligen överlycklig för att äntligen få fira nyår med Niklas eftersom han jobbade året innan och jag firade det med att grina i luren. Det kunde bara bli bättre helt enkelt! Tyvärr blev det inte så..

När det närmade sig 12 slaget gick alla ut för att kolla på fyverkerierna och eftersom alla flickor hade högklackat så satte vi oss ner på ett räcke. Alla pojkar smällde smällare och när skumpan väl hade öppnats fick vi ta hand om den och efter det gick det fick jag min nyårskyss. Strax efter det var vi påväg in igen för att fortsätta festen, jag och emma gick armkrok men rätt som det var trillade jag framstupa rakt in i en gatusten och smällde i ögonbrynet. Blodet rann i ansiktet på mig och ambulansen ringdes. Dagarna efter kunde jag bara ligga i sängen och bli matad, mitt högeröga fick inte se solsken på några dagar och nu idag har jag ett ärr som gör ont när man nuddar det. BUHU

innan: doughT, Emma & Elin


efter:
DoughT's öga efter några dagar då jag vågat ta mig hem för att visa min blåtira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0