More About Dough - Enandergården



Jag tänkte köra med en More About Dough eftersom jag inte har något annat för mig och är livrädd eftersom pappa har lämnat mig ensam på sitt jobb för att jag inte var klar med filosofin när han slutade. Jag hoppas han kommer inom några minuter men då kan jag passa på att göra detta eftersom det var ett jävla bra tag sedan. ;D

När jag var 14år och åkte på konfirmationsläger på Enandergården som ligger utanför landvetter så var jag med om det värsta! Dagen började säkert fint med att man sprang och tog de fräschaste sängarna som möjligt och sen lekte vi antagligen kristna lekar som krama trädet eller kedjan typ. På kvällen skulle vi gå ner till en krypta som fanns under det stora huset vi skulle sova i och det var fan bajsäckligt! Det kändes typ som om en gravkammare och jag var nära på att skita på mig medans alla andra hade det helmysigt. Väl uppe på rummet så hade inte min rädsla lagt sig utan förvärrades bara utav att prästen sa till oss flickor att en man hade hängt sig i just det rummet vi skulle sova i och sen lämnade hos oss i mörkret.. En stund senare hör vi ett gnisslande ljud uppifrån och senare ett kastrullock som faller till marken ovanför våra huvuden. Vi skrek som bara den och jag trodde döden skulle hämta mig! det slutar med att vi bankar in till våra grannar för att vi är så rädda och helt plötsligt började mina rumskamrater att gallskrika.....
Jag blödde näsblod av rädsla! HAHA

DoughT

Kommentarer
Postat av: juliasbullar

hahahah, aaawn nosen blöder!

2009-03-20 @ 13:05:26
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0