Min värsta mardröm...

eller alla fall en av dem...

Kom precis upp från tvättstugan med mamma. Hon berättade att förra gången Christer och hon var nere där sent hade det suttit en "dam" där, på en stol i ett hörn och stirrat in i väggen. Hon såg uteliggs-aktig ut och hade ytterkläder på sig...
DET är en av mina värsta mardrömmar, att komma ner ensam i tvättstugan på kvällen och det är nån äcklig typ där som ska våldta eller mörda mig - det har man ju hört om massa gånger på Efterlyst. Det underlättar ju inte heller min rädsla att vår källare, där tvättstugan ligger, har en svinlång korridor precis bervid sig, eller alltså man ser korridoren precis där, men inte slutet för den är så lång.. Så är det massa suspekta dörrar överallt oxå. Rena guldgruvan för skumma typer...
Så när vi väl var därnere nu då så släcktes helt plötsligt lyset !! :O jag hoppa till som fan och mamma garva åt mig.. Det släcks tydligen automatiskt när man ej rör sig därute.. Sen när vi skulle in i hissen börja hon och typ skrika "skynda" och pressa in mig i hissen och slängde igen dörren... Bara för att driva med mig! det är ju kul att man kan roa någon i alla fall ...

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: JULIASBULLAR

hahaha, aawh! :D

din maaami är så söt :*

2009-03-07 @ 15:31:12
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: clara

Usch va läskigt

2009-03-08 @ 12:15:01
URL: http://csf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0