Ledig dag

Idag ahr jag vart ledig eftersom båda mina lektioner var inställda. Har ej vart produktiv för det utan bara chillat as usuall och jag skäms inte ens ! haha jo lite kanske men.... Jonathan var här och vi kollade på One Tree Hill och Gossip GIrl vilka han tycker har tappat as mycket och blivit tråkiga.. Jag är ännu nöjd ändå. Nu ska jag iväg på teckenspråk - har precis skrivit klart min lilla berättelse om när jag och Dough var i köping så det ska bli kul att teckna sen ! Ikväll blir det den rätte för Rosing hoppas jag, om vi ej slutar så sent.

Just ja fick hem nån reklamlapp från Sisters idag med tanke på studenten och det var en svinfin vit klänning med en liten rosett där. Jag bara måste ha ! men eftersom de antagligen skickat den till alla som ska ta studenten lär jag ju inte ha sån stor chans eftersom jag ej har pengar nu heller. :/ tänker ej visa den här bara för det, måste ju tänka smart!

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0