Kväll

jag är fortfarande frusen som fan när jag sitter här i mitt inte så lilla rum. Orsaken till detta är att jag kämpade som fan på träningen, blev svettig som få, speciellt på ryggen, för att sedan dirket efter det sitta och vänta på en buss i en kvart i nästan minusgrader.. Det kylde ner mig några grader förmycket kan jag tycka, (även fast kroppstempen inte sjunker bara för att man fryser, eller? :S).. Alla fall så sitter det fortfarande i, kall som en pingvin är jag nu. Nått som kunde hjälpa skulle ju vara att jag stänger fönstret men jag orkar tyvär ej gå den långa biten.

Just nu sitter jag och funderar på vad jag kan skriva om som kräver att man lägger ut en bild... Kanske borde göras tvärt om men bloggen har sett lite tråkig ut de senaste inläggen... Kan inte riktigt komma på nått speciellt just nu.
Sitter bara och halvkollar på Grey's anatomy, och alla vet ju hur de ser ut eller?  lägger in nån random bild istället så alla som inte läser hela inlägget blir helt förvirrade typ.. Moahahahha skoj ! ^^



DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0