Hemma igen

Dagens teckenspråk var jättekul as usuall.. Vi höll på med massa döv-lekar.Man fick olika kort som det stod grejer på, ex på mitt så stod det tuff och ledsen.. så skulle man visa dem med ansiktsuttryck utan att använda kroppen. Skoj, det blev lite fel för vissa ... Mycket annat hände ej, rätt mycket chill som vanligt.
Justja i början berättade en kille om en katolsk tjej som hade blivit våldtagen av sin pappa i flera år. Vid nio års ålder blev hon gravid med trillingar, och när hon då gjorde abort blev hon utkickad ur den katolska kyrkan, lika så blev läkaren som gjorde aborten. Pappan däremot fick stanna. Det är ju helt sjukt, men alla fall, vi började diskutera hur hon ens kunde bli gravid när hon var nio, det borde ej gå. "Well, det beror ju på om hon har fått mens än.. Hade nån av er fått det när ni var nio?" frågar vår lärare.. Haha ofta man hade sagt ja om man hade det inför alla lixom ?! :S

Nu kollar jag på Den rätte för Rosing.. Lagom roande.. Men tyckte jag förtjänade en pluggfri kväll när jag slutade vid åtta lixom :P

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0