Help please

Jag dör, har så mkt att plugga ! Hur mkt som hellst i kinesiskan och har inte ens börjat med bokredovisningen tills imorn.... Nån som har läst Utvandrarna och har lite lust att berätta lite för mig??

Det ringde nån kvinna förut oxå och sa att jag hade fått en remiss till en hudläkare och ska dit imorn. Hårda puckar här så det är väl bara att knalla dit. Sen ska jag träffa Jonathan efter skolan och ge honom sin present. Jag är nöjd, men mest med inslagningen ^^ Finfint, hoppas han gillar det med, men det tror jag.
Ska till pappa i helgen igen oxå, han tjatar som bara den på att jag ska åka upp.. Han behöver en chaufför till Ikea, och ikea har jag ju aldrig tackat nej till innan. Hoppas jag får skruva ihop allt efter oxå, det är ju höjden av lycka ! okej där överdrev jag lite, men det är ju skoj alla fall. Då får jag ju se hur ikea ser ut "utomlands" oxå, har aldrig gjort det förr. Okej att Norge ej kanske räknas som utomlands men om det står utlandssamtal på mobilräkningen får jag banne mig oxå säga utomlands, så det då !



DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0