Fy för denna tråkiga fredagskväll !

Jag har absolut inget vettigt att göra.. eller jo om jag ville skulle jag kunna plugga men ofta man vill en fredagskväll?? Vill bara bli trött och sova för imorn händer alla fall lite skojjiga saker, ska nämligen kolla på balklänning med Dough som jag har nämnt innan. Lovade julia lite bilder så ska väl försöka fixa det med.

Förövrigt blev jag glatt överraskad av Så ska det låta ändå.. Hon frida var ju asbra, hade jag aldrig trott.. Och dansbandsgubben sjöng ju ej så mkt. Martin Stenmark har ju alltid vart en charmerande man dock (när jag skrev det hörde jag det med min farmors röst i huvudet, pröva det det passar bäst! ni kan ta er egen farmors om ni ej känner min, vilket ingen gör...)
Har alltid gillat det programmet dock. Gillar de flesta liknande musikprogram, mest för att jag tror att jag själv skulle äga i dem.

Här kommer lite gammla klipp, kanon om ni frågar mig !

Iwwh blir helt nostalgisk hon har så jävla skön röst ! verkligen helt full av gåshud här, ända upp till öronen, hur fan kan man vara så bra??

okej detta är riktig töntvarning men gillar verkligen den här låten, blir varm lixom. Molly är inget för mig dock, jag håller på Amy Dimond :P

hahaha älskar detta, programmledaren kan ej hålla sig för skratt, blir helt till sig
Detta skulle kunna bli hur bra som hellst, låten är en av mina favoriter alla kategorier, jag diggar Brolle och peter settman har en konstigare utstyrsel på sig än någonsin innan.. men ändå funkar det inte riktigt för mig, och jag tror att det beror på det som händer runt 1.05..jag klarar ej av sånt, jag skäms och kan ej kolla mer, tyvärr.. Det hade ju alla förutsättningar för att bli kanon, men men..


DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0