Dagen efter

Idag är det dagen efter och jag mår därefter. Kunde ej sova längre än såhär fast jag minns att jag kolla på klockan vid sju sist. Jag kom hem tidigare än så alltså, men så typ halvsov jag / drömde marddrömmar om massa killar som kladda fast jag ej ville.. Kunde verkligen ej få bort dem, ville bara sova ju.

Gårdagen var mycket lyckad måste jag säga (förutom melodifestivalfjaskot som jag inte ens tänker nämna). Dough och jag var på (måste kolla mobilen för jag glömmer alltd bort vilket ställe på B det var...) Barsidan. I början var där lagom med folk, och ungefär så många som såg ut att få plats att dansa på det lilla dansgolvet gjorde det. Sedan visade det sig att det fick plats mååååånga fler än så, men trångt var det. Efter ett tag träffade vi på Pontus och hans vänner, mkt trevligt ! orkar ej berätta allt och tror ingen bryr sig såå mkt..

Jag glömde tydligen kameran hemma - så typiskt. Men Dough hade far sins så bilder kanske kommer upp från henne, vem vet...

uppdat. det var tydligen Bryggeriet vi var på

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0