D-kändis

Mor och jag var och prövade dedär klänningarna för ett tag sen. De passade inte alls, suck. Båda var jättestora och en var så delad i en kjol och en överdel.. Gillar ej sånt riktigt.. Det var ju synd men hon skulle skaffa fram några fler korta, dessa var långa. Vi får hoppas på det bästa för ska ju köpa biljetterna nu och då är det ju ej så kul om man ej har nån klänninng.
Efteråt handlade vi lite och köpte en sallad från Paprika, och jag är ganska säker på att tjejen bakom disken var en livs levand D-kändis!!! :O Jag misstänker att det var en av co-driverna från Sveriges sämsta bilförare, eller vad det heter... Ska googla en bild...

DOUGH D.

Det var hon !!! fan va pinsamt att jag sitrra så mkt... Fanns dock massa bilder på google.. Här är hon ju med den som var dålig på att köra och nån mer snubbe i mitten.. Det är hon till vänster asså.. Haha kul ändå !

Namn: Ellen Mellberg
Ålder: 21
Familj: Mamma Lotta, pappa Mats, lillasyster Klara, lillebror Anton.
Bor: Göteborg
Yrke: Jobbar på salladsbar


Kommentarer
Postat av: Victuria

NEEEEJ, MIN FAVVO JUUU! fast den blonda som körde då..:)

2009-04-01 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0