Bilunderhållning

Efter mkt tjat av far min så har jag bokat en bil upp till Norge på fredag. Jag tar mitt pick och pack och kör upp efter sista lektionen, vilket betyder mkt mörkerkörning, men det är jag van vid. Denna gången ska jag dock se till att det finns mkt spolarvätska i bilen så det ej blir som förra gången då jag ej såg nånting. Ska försöka att ej köra fel denhär gången heller..
Men nu till ämnet, bilunderhållning/musik. Jag har två skivor hemma med de fina namnen"Fredrikas Bilskiva 1 och 2." De har spelats allderles för många varv nu känner jag. Borde bränna mig en egen skiva, men saknar inspiration just nu. Nått som jag oxå älskar att lyssna på i bilen är ljudböcker, det är avslappnande och tiden går fort. Problemet är bara att jag har lyssnat klart på alla Twilight-böcker och vet ingen bok jag är sugen på.. Nån som har nå tipps på en bra, underhållande bok, eller musik oxå för all del?

DOUGH D. 


Jag saknar... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0