Äntligen !

Jag är klar med mitt projekt !!! Eller ja, har ju rapporten på 8-20 sidor kvar, men det struntar vi i för tillfället. Nu gläds jag åt att jag är klar med hela översättningen, 21 minuter, av ett The Hills avsnitt. Det var jättekul faktiskt ! Fixa med videoprogrammet så att allt kom in på rätt plats, pussla med orden så att det skulle få plats. Skoj skoj, nu har jag bara den tråkiga biten av projektet kvar som sagt. Ska börja med den idag, men nu ska jag ta en välförtjänad paus, kolla lite på TV, kanske spela lite poker och laga mat...Damn, jag lovade ju mamma att jag skulle dammsuga oxå :/... det tar vi lite senare tycker jag !

DOUGH D.



Så här har det sett ut när jag har skridat till verket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0