Uuäh

Just nu sitter jag här och matchar min morgonrock som är röd, vi har mycket trevligt den och jag. Jag måste bara dela med mig av att jag hatar bloggar som har bakgrundsmusik!! Visst det kan vara kul att fixa och trixa med sin blogg men välj inte nån bakgrundsmusik för i helvete!!! Sånt skrämmer verkligen livet ur mig...

Jag kollade just in lite bloggar på aveny.se och kom in på just en sån blogg men det var tillskillnad från alla andra (som jag har besökt) en skön bakgrundslåt. En låt som självaste dough har skickat till mig a long time ago. Så istället för att bli vettskrämd fick jag en massa memories som jag inte riktigt kunde sätta fingret på. Den enda låten jag riktigt kan sätta fingret på är Step Up med Darin och just därför lyssnar jag ej på den längre.. Jag gillar inte låtar som har nån koppling till något eller någon. Ett undantag är sommardyngor såklart, dom funkar alltid! DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0