Typ en dag kvar....

Igår när dough och jag badade sa jag typ, aa fan va gött att man bara kan åka hem nu och göra vad man vill, det finns inget man måste göra.. Hon tittade bara på mig och konstaterade att jag om nån har mycket att göra, jag åker ju trotts allt på söndag!! Men inte fan har jag packat eller tvättat eller nått minsta lilla för det. Rummet är ett bombnedslag och jag bara skjuter upp allt så jag ska slippa tänka på det över huve taget tills jag väl står där en timme innan vi ska åka och jag måste ta tag i allt. Men jag vill ju ej ! vill vara hemma och chilla resten av sommarn och resten av året oxå för den delen. Vill ej vara själv i nått främmande land och ej kunna åka hem.. Det suger.

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: victoria

inte fan kan du deppa nån dag innan du ska åka? SKÄRPNING!! Du kommer klara dig galant, sen kommer du hem ibland också juu <3

2009-06-26 @ 22:06:28
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: juliasbullar.blogg.se

det är bara att säga upp sig om de suger! två veckor sa du väl?`

2009-06-26 @ 22:13:10
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0