Tvätt; check

Några av mina måsten är alla fall nu avklarade. Har tvättat och skrivit klart mina tackkort. Nu är det bara kvar att packa allt och städa rummet. Men det blir som sagt imorn för nu ska vi på bio. Vi missade Änglar och Demoner så det blir Baksmällan kvart över elva. Innan det hade vi tänkt att knalla ner till biljardpalatset och växla in våra blackjack-marker som vi glömt innan. Hundra spänn att hämta där, alltid gott.

Skriver kanske nått litet imorgon innan jag far, om tiden finns till det...

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Alltså du menar textstil eller? :P Eller hela designen? Vad konstigt att det ändras... var ett tag sen jag ändrade nu ju.

Kram <3

2009-06-28 @ 09:08:32
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0