Suuuwl

Äntligen får jag en stund över till att skriva lite. Jobbade hela förmiddagen igår sen tog jag mitt pick och pack och åkte till Emma. Mötte anna på bussen och vi och emma shoppade loss på Maxi Torslanda. Massa massa ott blev det minst sagt. Efter ett tag när hon hade vilat ut kom Dough oxå och festligheterna kunde börja. Vi kollade på två filmer, 17 again och Bride Wars. Mellan dessa blev dett massa massa massa bilder från våra tidigare sleepovers och massa annat under vår gymnasietid tillsammans. Mycket mysigt måste jag säga.

Idag åkte vi hem tidigt för familjen Högberg skulle till Marstrand. Även jag blev sugen på havet av det fina vädret så frågade Jotha* om han kände för ett dopp i det blå. Han är ej riktigt vaken än så får väl se hur det blir med det.

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0