Supersugen

Känner att det blir lite dåligt med uppdateringarna nu för tiden. Men det blir väl så när man har sommarlov och bara gör ingenting hela tiden.
Igår kom Jonathan hit vid sjutiden och vi hämtade hem mat från Vino Pasta, alltid lika gott. Sen väntade sista avsnittet av Söndagsparty där Håkan gästade. Superbra tycker jag! Lite senare började vi titta på Supersugen men han bara se halva typ. Jag ska kolla klart idag för den var ju oxå kanon!

Idag har jag äntligen pallrat mig ner till solariet som jag tänkt göra i en vecka nu men har ej blivit av. Efter det blev det pankisar. Nu hade jag tänkt kolla klart på filmen och kanske spela lite poker eller Sonic, har ej bestämmt än.

Måste bestämma vad jag ska ha på mig på Jonathans student imorn oxå ju. Svårt de där tycker jag med andras studenter, man vill ej vara FÖR fin som på sin egen men samtidigt finare än vanligt. Det ser ut som om jag ska agera chaufför imorn oxå så inte allt för opraktisk klädsel får det ju bli heller....

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0