Sol, bad, moppar och gott

Galen dag. Vi tog Doughs pappas MOPPE till Lilleby (?).. Jag var livrädd som vanligt eftersom Dough gasa på i minst 70 på de lilla svängiga vägarna och jag vägrade luta mig åt rätt håll..
 Nån timme senare blev det årets första bad för oss båda, otippat eftersom Dough alltid badar tidigare och jag alltid senare om jag ens gör det. En liten tripp till kiosken blev det oxå innan vi några timmar senare skulle hem igen. Det ända problemet var att moppen ej var så sugen på att starta. Dough ringer pappa harry som ska komma och hjälpa till.. Efter en timmas väntan ringer hon upp igen och han svarar hemma. Han hade åkt typ halvvägs men vänt för att en moppe hade tutat på honom och han trodde det var vi!! så det var bara att vänta en stund till tills han äntligen kom och fick igång fanskapet på första försöket !!

DOUGH D.




Just ja vi hitta ett ostron oxå !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0