Överlycklig


Jag är just nu så taggad som man kan bli tror jag ! Kom nämligen precis från stan där jag inhandlade två spel till mitt PS3, ÄNTLIGEN !! Det har bara stått här och dammat för jag ej har haft nått roligt spel förutom GH: Hela kalaset gick av på närmare 1000 spänn så hoppas de är lika roliga som jag tror. Bolt och Sonic Unleashed fick det blir efter många om och men. Är äve sugen på GTA, Surf's Up, Wall-E, Harry P, Kungfupanda och Madagaskar 2 men så skoj ska vi ej ha det. De är förjävla dyra spelen asså, och inte har de många roliga att välja mellan för PS3, skulle tatt Wii istället ser alltid ut att finnas så mkt roligt ! Notera att båda spelen är för 7+, jag gillar ej vuxenspel !

Nu ska jag vara osocial i några timmar framöver men om nån vill joina mig så är alla välkommna ^^ har bara en konsoll dock :P Godiset är inhandlat så nu är det bara att börja att spela. Vet ej vilket jag ska börja med dock, vill ju båda. Jag kanske skriver sen och avslöjar vilket som var roligast !

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: Albin

men hallaa du kan ju inte köpa nya spel! svindyrt ju! finns begagnat på typ game, så kostar de 250 istället!

2009-06-06 @ 17:03:56
Postat av: fredrika

jaa men jag hade pressentkort på den från elgiganten.. den andra köpte jag faktiskt på game men det var ju dyrt ändå ! några var ju billigare men var så sugen på sonic ! :D

2009-06-06 @ 21:27:42
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0