Nu var det detdär med hattar igen..


Jag har ju tagit upp detdär med hattar förut och gjorde ett fint collage av det hela. Igår tog jag ner hatten från hyllan och dammade av den och testade den som aldrig förr. Jag fick lite ångest över att jag slösade pengar på en vit och inte en lite mörkare typ grå, svart eller lite brunaktig så jag googlade lite tips på hur man färgar kläder (eftersom min hatt är i bomull skulle jag tro) så jag tänkte färga den svart eller så väntar jag ett tag tills jag fått en bränna och kan använda min vita hatt från France. Behöver jag tillägga att den är från affären Pimpkie, en affär jag får panik av så fort jag går förbi den i Tyskland när jag är där på besök!? DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0