Nu har vi hämtat brus!

Eller läsk som man ibland brukar säga på svenska... Pappa får 5 backar i månaden av jobbet eftersom han jobbar på just Coco Cola. Själv dricker han bara cola, ur glasflaska så jag fick ta några andra till mig. Det dumma är ju bara nu att jag ej åkte bil hit så kan ej få med några hem och inte lär komma tillbaka hit på ca ett år eftersom jag bara har 4 veckors semester på ett år.. Så det blir mycket drickande idag óch imorn.. Pappa sa att det var omöjligt att dricka upp fem backar (100 flaskor, 50 liter ) på en månad men jag skulle lätt klara av det. Bara tre flaskor om dagen, sen bjuder man ju med. Men då skulle jag bara ta lightläsk så man ej blir tjockis på kuppen. Men aa man kan ju alltid drömma alla fall. Men läsk det älskar vi !

Jag härmade Dough igår och laddade ner Photoshop till denna datorn med. Lekte lite igår men de bilderna fick tydligen ej publiceras... Så pilla lite idag med men det gick ej så bar med flarrena för de var så oregelbundna....

DOUGH D.


Mina smaker var: Cola Zero, Bonaqua Rasberry och Fanta mandarin ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0