Norrköping

det finns ingen data hemma hos morfar så pappa ringde desperat till eniro och frågade efter ett internetcafé och här sitter vi nu. Pappa spelar ett spel på volvooceanrace och måste uppdatera flera gånger om dagen, synd att det kommer gå åt helvete åt honom nu när vi är här, haha! Han ska hit i kväll också men då följer jag ej med, då kollar jag säkert film och äter chirre, jag lever livet!

jag övningskörde ju hit upp också! det gick kanonbra och både mamma och pappa gav mig 5/5 toasters, det ska bli kul att se vad en bilskola skulle tycka, hmm. Nää man kanske ska prova på att spela lite CS eller nåt. Det finns en massa spel man kan spela och en hel drös med småpojkar som sitter bredvid mig som man kan joina. DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0