Marstrand

Igår var min kära Dough på marstrand och prata så mkt om det att jag oxå fick upp suget. Det hanns inte riktigt med att bada förut så nu ska vi ut dit och ta en glass istället jag och Jotha* och gurra. Det ska bli mkt trevligt har alltid haft det väldigt mysigt där de få gångerna jag har vart.

Måltiderna här hos Jotha är alltid lika intressanta med massa historier om förr och massa gamla resor och saker som gått snett och vems fel det var osv. Många goda skratt.. Innan maten dock var jag så hungrig att vi åkte ner och köpte två cheese för att fylla ut magen lite. Mkt gott, nu ser jag fram emot att köpa den nya dippen vi åt hos emma imorn, kanske några chips till oxå...

DOUGH D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0