kräftish

Det är snart dags att gå och lägga sig, imorgon är det ju självaste midsommar! Jag vaknade tidigt idag för att åka iväg och hämta kräftor med min man. 4kg hade han fixat, helt sjukt mycket och man blir vad man äter så om några dagar kommer det nog finnas en bild på bloggen där jag är röd och har konstiga klor till händer. EHE, I wish..
Det har varit en jädrans massa donande med domdär kräftorna idag, hämta, kolla in dom, koka, salta, frakta iväääg. Jag har aldrig tidigare ätit kräftor på midsommar, det är något helt nytt för mig, men spännande! Sen kan jag tillägga att vi köpte tre olika sorters gubbar idag, svenska, polska och tyska.
Godnatt // DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0