Just nu

Just nu är jag på landet. jag hade packat med mig bikinin och handduk för att det nästan alltid är badvänligt väder här men så var det icke! Det har småregnat så jag får sitta inne och uggla, men jag har vart ute en sväng för att testa alla funktioner med min nya kamera och den är helt underbar. Synd bara att jag glömde sladden (och mina p-piller) så jag får åka till apoteket imorgon  och hämta ut nya (p-piller alltså, inte sladdar) som jag kan ha eftersom vi inte kommer hem förrän på tisdag. På onsdag är också den sista studenten jag ska gå på, denna gången kajsas. Det ska bli spännande att se hur dom tar sig från Mölnlycke till stan, antingen motorväg eller landsväg, om dom väljer det andra alternativet är det ju bara kossor att tuta på..

Igår jobbade jag som sagt och det blev lite senare än tänkt, egentligen skulle jag slutat 22.30 men kom därifrån 00.30.
DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0