It's Monday

Sitter just nu och kollar på en dokumenär om typ objektsexuella eller vad det nu hette. De är kära i objekt ocg byggnader och har sex med dem. Het stört vad de säger när de träffar grejerna, typ Eiffeltornet och så. Lol asså.

Idag har jag sowlat på Jonathans baksida en stund och ej gjort så mkt mer. Igår hade han tänkt att överraska mig med en liten grej men det blev så sent efter Marstrand, så vi kanske ska göra det ikväll istället: Gå till The Queen och spela Black Jack ^^

Hahahah nu sa berättade en av tjejerna: Alltid när jag har sex med den (nån karusell typ) hemma så tänker jag på den osv.. sen när jag är nära klimax och precis ska komma säger jag högt: "jag vill ha dina vätskor, jag vill känna dina vätskor" haha så knäppt, skoj

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0