Inga mer måsten

Det kommer inte upp några bilder från idag för min del, men isåfall hade ni väl sett ett och annat magplask, massvis med blåbär som jag har plockat och lite krocketspel. Jag hade inte tänkt att vara tråkig med att inte ta någon bild men jag vill inte riskera att mina nyfärgade ögonbryn ska komma med på bild! Dom är inte överdrivet mörka men jag måste bara vänja mig först vilket jag i princip har gjort nu men nu är det ju för sent att knäppa nåt kort.

Men nu till det jag skulle komma till. Jag har inte under hela veckan sminkat mig det minsta (förutom när vi var på resturang) jag har inte täckt mina mörka ringar som ni blivit ännu mörkare pga. solen, inte pudrat på lite mer brunt eller ens böjt mina ögonfransar! Det har har gjort så mycket för mig, haha låter rätt töntigt men just nu känner jag att jag klarar mig utan sånt. Förut var ögonfranstången min bästa vän men jag har lagt den på hyllan för tillfället. Frågan är bara när vi blir två igen, antagligen snart. DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0