Hemma igen

Nu är jag hemma från Norrköping. Jag kom egentligen hem igår men hann inte skriva något för Niklas kom hit och det var sista dagen innan han skulle börja jobba igen. Vi kan ju börja med att hurra för vädret! Det ska verkligen bli kul att stå ute i spöregnet i minst en timma och kolla på utspring idag, verkligen kul. Nää men för mig spelar det väl ingen roll, man har ju paraply, hoppas bara att dom på hulebäck för en bra dag även fast det regnar! Det kommer nog vara dåligt med uppdatering idag för efter utspringet blir det studentmottagning. DoughT

Lite bilder från Norrköping

Vi tog en tur till Söderköping där vi gick längs med Göta kanal


Från Oxelösund till Spanien tyckte jag var passande!
Kolla in huset som dom har smällt upp på ett annat! Det ser ut att ha hamnat där efter en storm :s

Kommentarer
Postat av: fredrika

hahaha fan va kul !! det måste vaara ödet ;)

2009-06-10 @ 15:07:59
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: becka

Vi ska bo på kandelor hotel =) ska blir jätte skönt.

Oja det ska jag göra =) kram

2009-06-10 @ 23:31:06
URL: http://gozerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0