Här sitter jag och svalkar mig

Vilka tråkiga inlägg det kommer bli nu framöver från min sida. Jag bara solar och solar, och idag har jag inte gjort något annat än att uppgradera brännan! Jag lyckades också med att ta mig i kragen och ta årets första dopp (jag har ju bara badat kroppen innan) och det var riktigt skönt! Så jag har inte bara fått färg idag utan håret har också blekts en aning kan jag se, kul för mig men kanske inte för er, haha!

Förövrigt saknar jag min man något OTROLIGT mycket, helt galet! Förjävla skönt att han kommer hem nu på tisdag och ska stanna här ett tag, hurra för mig!! Det känns nästan som min födelsedag faktist. Nää jag har verkligen varit depp nu när han vart borta men jag får väl avreagera mig med att leta upp forum om långdistansförhållanden, Hm. DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0