God Morgon !

Hur kommer det sig att när man vaknar till vid tolvtiden efter att ha sovit lääänge, att man inte har några som hellst problem med att sova vidare? Snarare tvärt om man orkar ej vakna.. Jag skulle ha kunnat sova hela dagen om jag ej hade tvingat mig vakna till. Kroppen borde ju ej ens vara trött lixom? Aja...

Nu ska jag snart ta och göra mig en äggmacka med äggen jag kokade igår och hoppas att solen kommer till balkongen för just nu är den bara över allt runt om. Sen kanske det ej vore fel med en liten promenad? Jag har alla fasll bestämt att när jag flyttar till spanien ska jag börja träna igen. Har betalat feta räkningar på gymkortet i säkert fyra månader nu utan att ha tränat en enda gång. Suck på det. Så när jag flyttar dit ska jag packa med springskorna och börja motionera på det sättet. Det kommer antagligen ej funka för detta är typ 15:e gången i mitt liv jag bestämmer mig för att börja springa och nästan varje gång har jag gjort det två ggr typ sen lagt ner. Men omgivningen där kanske gör det lite roligare? alla parker och så.. Vi lär ju märka.. Det är bara FEM jävla dagar kvar nu tills jag åker! Gosh..

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0