Dough D the Destroyer

Jag skämms som aldrig förr... Igår på Jonathans studentmottagning skulle hans morfar ta en bild på honom och alla hans vänner, vi knökade ihop oss i utesoffan och jag fick sitta på armstödet.. I några sekunder för sedan gíck hela armstödet i två bitar av min tyngd. Ett jävla brak hördes och jag skämmdes som fan.
Tyvärr var ej detta kvällens värsta för efter jag hade hämtat pojkarna inatt något förtidigt av vissa anledningar åkte vi till donken vid stig center. Vi spenderade en tid där och skulle sen hem. Jag körde iväg från parkeringen men fick enligt pojkarna ej köra ut genom drivethroughn... Så jag backar, backar, backar sen PAAAAAANG !!! :I jag får panik, andreas springer ut och allt vi hör är aj då.. oj oj oj.. typ.. jag börjar halvt grina och han säger att en lykta gått sönder och det har blivit flera repor !!!! I jonathans pappas bil !!!!!! Jonathan går ut och kollar och säger att det ej är nånting alls, de kan de fixa på volvo där hans pappa jobbar. Jag börjar grina i min tysthet ändå och kommer nu aldrig våga möta hans pappa igen.....

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: Victoria

:O vavavavavava? vad fan backade du in i? Den man talar in i eller? haha. Stackarn

2009-06-10 @ 21:20:12
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

haha nää asså de va nån jävla trotoar(?)kant med massa stenar på.. Så nån sten antagligen jag kollade ej men var svårt som fan att komma loss sen oxå..Det var ju lixom kolsvart så man såg ju inget.. Deppigt som fan :(

2009-06-10 @ 22:11:45
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0