detdär med sprutor

Jag har suttit här ett tag nu och fixat med midsommarbilderna. Jag var hemma redan vid halv nio eftersom jag var uppe tidigt som ett as för att följa med min man till farbror doktorn. Han fixade sista twinrix (?) sprutan men jag sket i att ta den, jag är så jäkla rädd för sprutor så dom andra gångerna fick jag ta babynålen men nu vägrade jag. Det räckte tydligen med att ha tagit två sprutor och den tredje skulle man ta om man ville att det skulle hålla i 30år. Jag vet att jag är osmart för om jag ska resa om 30år så finns ej vaccinet i min kropp och jag måste ta TRE sprutor till, men just nu struntar jag i det..

Det var lite lustigt för tanten frågade vart vi skulle åka och vi sa att vi hade kollat mycket på Tunisien och det var tydligen rangordnat som det 2:a mest smittsamma landet. Men vi har som sagt inte bestämt vart vi ska åka, time will tell.
DoughT

igår åt jag en hääärlig glass på lejonet & björnen med Evelina

VILKEN SMAK TROR NI ATT JAG TOG?

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

åk till grekland då! :D eller egypten typ,

2009-06-22 @ 17:32:30
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0