Anti-midsommar

Jag har aldrig riktigt gillat midsommar. Det regnar ALLTID och är alltid jättekallt. Förra midsommarn var lika dan. Jag hade för första gången fått med mig Jonathan till Oxelösund. Allt började bra med fint väder, vi åkte till Julia där massa andra, eller okej två, andra kungälvsbor väntade och vi tog båten ut till Vibäck (?) där man fick massa gott fika. Julia hade även en stuga till vårt förfogande där. Lagon till dansen började det ösregna och det var väl där det gick utför. Det fanns allför mycket kött vid grillningen så allt han bli kallt eller ej genomgrillat typ, julia försökte efteråt supa ner oss med nån sprit/juice blandning.. Det slutade med att vi kollade på Hanibal istället för att festa. Jonathan och jag sov sedan i en ca 50 cm bred säng...

I år av många anledningar ska jag ej fira midsommar över huve taget. Jag sträcker mig så långt att jag lät mamma köpa några jordgubbar åt mig innan de åkte. Men förutom det ska jag spendera hela dagen här i soffan men tecket och datan framför tv:n. Till middag blir det pizza och efterrätt blir nya favvodippen och chirre.
Det känns jäligt bra måste jag säga att slippa anstränga mig över huve taget. Behöver ej göra min fin för att det senare ska regna bort och beöver ej frysa eller bli blöt på hela dagen. Då är jag nöjd!

DOUGH D.


Precis innan det började regna förra året, jag står mellan Jotha* och Julia så man ser som tur var bara skorna...




Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

hahahah, VA FAN!

2009-06-21 @ 22:34:42
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0