Ändrade planer

Jag pratade med min man förut och han kom med dåliga nyheter. Mycket dåliga. Vi har under tiden han var hemma senast kollat på resor till Egypten, Tunisien, Cypern, Turkiet och till Thailand men kollade mest på Tunisien. Det var jättefina hotell och inte fullproppat med ungdomar som super skallen av sig, precis så vi vill ha det. Men med Turkiet och Cypern blir det ju andra bullar ifall man åker till dom största semesterorterna iaf. Men vad jag ville komma till var att hans arbetskollega hade kommit hem för några dagar sedan efter en två veckors lång semester i Sousse, Tunisien och det var det värsta han någonsin varit med om. Folket som bodde där och dom som jobbade på hotellet visade ingen respekt alls och alla dom träffade var helt odrägliga och såg ner på dom. Efter bara en kort tid var dom helt knäckta. Så nu vet jag inte riktigt vart jag vill åka, men till något billigt ställe med massvis med sol och romantik. ehe, vad töntigt det lät, men det blir ju en liten kärlekssemester. DoughT


DoughT är redo för att packa väskan

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-06-13 @ 10:57:30
URL: http://smdesign.blogg.se/
Postat av: jotha

Jag vet några som var där för något år sedan och sade precis samma, att det var dåligt, folk var otrevliga m.m. Men varför inte åka till italien? Fint som fan och betydligt bättre än spanien;)

2009-06-14 @ 12:54:27
Postat av: victoria

mjaaa, jag vill ju åka till ett asbilligt ställe som man kan shoppa loss på. italien känns inte riktigt som ett sådant land. Fast det är väl betydligt mycket bättre folk i Italien. jaja, vi får väl se var vi åker :p Jävligt trist att alla säger att tunisien är dåligt, jag var assugen på att åka dit

2009-06-14 @ 13:58:49
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0