Andra dagen av frihet

Hellu alles.
Sitter här med min mya minidator och har lite svårt att skriva med mina klumpiga fingrar men. Far min ligger här i soffan brevid mig. Som ni såg på bilden igår är hans bil paj så han har fått stanna tre dagar extra. Men idag är den klar, så hoppas han kommer hem oskadd. Den gick passande nog sönder när vi skulle till champagnefrukosten kl 6 på morgonen på studenten. Jag kom en timme sent och fick ingen champagne. Var asopepp hela morgonen tills jag fick i mig lite grön baja.

Igår chillade jag som fan som behövligt. Jag  och pappa köpte massa godis och åt på donken. Idag ska jag oxå chlla, har skickat iväg ett sms till Jotha* och frågat om han vill se Änglar och Demoner så kanske blir så ikväll. Först får jag väl följa med ´pappsen till förlunda och hämta bilen.

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

Jotha* hahah, kul att du skriver så:D

2009-06-03 @ 15:13:00
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0