ÄGG



     

Äggbert har just vart och kört gocart. Det var asgrymt verkligen, hur kul som helst! Pappa har tjatat på mig i evigheter nu att jag ska följa med honom när han kör men jag har inte riktigt vart sugen på det innan men jag kan lova att vi kommer köra snart igen :) Det var alltså jag pappa och hans vän som tävlade och ja, jag kom sist. Men jag var fan inte askass, jag varken vurpade, snurrade runt eller blev omkörd hela tiden (bara en gång). Mitt bästa varv var på 1min 5sek och pappa och hans vän låg på 59sek respektive 1min 1sek. Inte illa pinkat för min del om jag får säga det själv, det var ju trots allt första gången jag körde om man inte räknar med nåt varv på fårup sommarland. En kul grej för er att veta kan väl vara att jag fick köra en gocart för barn. Eller barn och barn, en gocart för dom korta ;) DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0