1 vecka, sju dagar

Om EN jävla vecka lämnar jag sverige !!! Kan ej fatta det. Bara EN vecka kvar. Vet ej hur jag känner för det, eller joo.. Det har gått för snabbt !! Dessutom ska jag hinna med mycket på den tiden. Jag ska till pappa imorn tills på onsdag, sen ska jag på lisse med flickorna för att ta farväl av dem. Fredag/ lördag ska jag vara med jonathan och hitta på nått med honom och dessutom anragligen hinna med att säga hejdå till Sofia och Johan och lillungen. Samtidigt ska jag packa alla mina kläder plus massa grejer jag vill ha med mig, inklusive två datorer och ett tungt jävla PS3. Tackkort ska skickas ut från studenten bara och allt får jag fixa själv för mor min är i Oxelösund tills vi åker .... det är synd om mig !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0