Yo quiero rebajas






Idag har jag shoppat som vi kan se här. Endast tre affärer var vi inne i och jag hittade massa i alla. Det var ju rea! qw
Nästan tre timmar spenderade vi i dessa tre affärer, som var Zara och två andra. I slutet gjorde mina fötter så ont av allt köande att jag ej visste vart jag skulle ta vägen. Släng på en 30 minuters promenad hem sen ocå i rask takt så kanske ni förstår varför jag har haft på mig tjocka sockar sen vi kom hem trotts det minst sagt varma vädret. Stackars fossingar !
Imorgon vill jag efter jobbet därför bara chilla... men det blir ju ej alltid som man tänkt sig. Vi ska irra runt till nästan alla ställen vi var idag och måndags igen och lämna in alla papper och hoppas på att vi har allt denna gången. Sen blir det nog en utflykt på kvällen oxå antrar jag.

Idag när Elena pratade med Javi som han så fint kallas, en av mina blivande rumskamrater, så så berättade hon om våra låtsasplaner på att ha inflyttningsfest på lördag, eftersom jag ej känner några går ju ej det :P men han sa att han gärna kom och kunde ta med hans tjej och hennes lillasyster som är lika gammal som jag, plus hans skolkompis som han har berättat om mig om för den tydligen oxå är invandrare fast från Brazilien. Haha snäll är han ju men en fest blir det nog antagligen ändå ej :P

DOUGH D.

ÅÅ glömde ju berätta om min första lyckliga stund här ! det var i den sista affären som nästan hade mest fina saker. Jag kommer in där och de lirar feeta sköna musiken. Houseremixer som man bara ville veva gärnet till. Jag kunde hålla mig rätt bra men stäppte loss i provrummet. Det riktigt pirrar i mig. Kan ej förklara varför, men det blir så när man bara är omringad av spansk musik och tv över allt. Så kommer nått man känner igen och man blir sååå glad ! Infinity har aldrig låtit bätte än där. Dessutom var musiken hög oxå, gjorde ju bara saken bättre, fjärilar i magen ju¨^^



Kommentarer
Postat av: victoria

borde nästan lägga upp en ny kategort "doughT's spanska gaderob", du köper ju som in i helvete där juu. snyggt var det iallafall :D miss you

2009-07-02 @ 12:44:07
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bra kap, där. ^^ Jag gillade den svarta klänningen riktigt mycket... Ha en fin dag!



Jag ställde förresten upp i en tävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-07-02 @ 13:20:18
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: fredrika

haha nää för detta var det sista.. var ju tvungen att passa på första dagen på rean när ärllt fint fanns kvar men nu kommer jag ju ej ha pengar på ett år så lär ej blir så mkt mer :P saknar ju min dough med ju ! längtar massa till lisse oxå qw.. men du när ska ni åka då? får ju ej bli när jag kommer hem?!:O



pusspuss

2009-07-02 @ 15:31:02
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0