To-do

Jag har inte fått använda datan på hela kvällen för min bror har använt den men nu fick jag en minut eller två. Jag har varit mycket effektiv och sytt bort en kant på min nya klänning och förminskat en annan. Den var stl 40 och därför rätt så stor men det är fortfarande lite kvar att göra på den men det gör mami imorgon. Nu ska jag snart sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon igen men först ska jag skriva en lapp med saker to-do som att sola solarium en snabbis så jag kan använda min schtekerolja dirre på onsdag, köpa korsordsbok, lämna tillbaka tre filmer, fixa bok och packa resväskan. IMORGON NATT ÅKER JAG JUU, uuuuh så pirrigt! DoughT


Reseoutfiten på onsdag, ny klännig från Monki

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

varför sola solarium, ej bra att blanda ju! står klart å tydligt min vän! :D du kommer bli brun som fan ändåå

2009-07-14 @ 01:00:11
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: juliasbullar.blogg.se

men ej såå, man bygger ej opp innan heller genom att sola solarium :D jag trodde med, men de är ej så.. det är två helt olika, för du bränner dig ej mindre i grekland bara för du solat solarium :D sorry, men kör ändå om du vill :D hah

2009-07-14 @ 01:15:33
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0