Snart så

Ja snart åker jag hem och förberedelserna är i full gång. Igår inhandlade jag allt jag ville ha med mig hem och och idag var det dags för tvätten. Det gick ej så bra och jag äger numera inga vita plagg längre om man säger så. Men blandar man allt stöter man väl på problem förr eller senare.. Tog ett tag för mig alla fall, har kört allt i samma i snart fem år. Men men kanske kan bleka när jag kommer hem. Det roliga var att min nya hundafro-tröja klarade sig helt ?! Men aja man lär sig väl från sina misstag.

Imorgon skah jag packa och städa sen på fredag efter jobbet åker vi om det ej är allt för varmt. Ska bli trevligt att få se Madrid för första gången, trotts att jag ej har några pengar att spendera tyvärr. Men en weekend i Madrid helt gratis säger man ju ej nej till!

Hasta mañana!

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0