Shakti - den indiska spikmattan



Igår testade jag den omtalade Shakti-mattan, jag är väldigt skeptiskt till sånt och tycker det hela verkar bluff. Men jag tyckte att det skulle vara kul att testa endå, and so I did. Jag blev rekomenderad att inte ta av mig linnet eftersom det tydligen gjorde för jävla ont utan när man inte är van men jag kände ingenting. Efter ett tag med meningslöst liggande på mattan tog jag av mig linnet och det kändes verkligen som nån gjorde såndär tusen nålar på ryggen, min bror och niklas jämförde det med att tatuera sig dom kryddade verkligen, haha. Efter bara en liten stud sped sig världens hetta i hela kroppen och det var jätteskönt, mindre skönt var det att ligga på golvet eftersom jag svankar ganska så mycket men sen bytte jag till soffan och det blev mycket bättre när mattan följde kroppen och när man fördelade trycket.

Jag tror som sagt inte att det botar något men det var asgött att ligga på den så jag kommer fortsätta använda den bara för att det var så skönt. DoughT

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

prova å ligg opp med benen, då kommer svankjäveln ner! :D

2009-07-24 @ 12:13:55
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0