Poolbilder

Jag tar en paus från allt uppackande och fixande och lägger ut bilderna från poolen idag. Mamma och jag tyckte det var roligt att akrobatisera (?) lite och tanterna bervid tyckte det var jätteskoj ! Just ja, glömt säga men teknisk som jag är har jag fixat min kamera ! yes!


Jag gör bomben i poolen för första gången, älskar min bollposition på första bilden ^^


Vi stog på händer. Jag först mamma sen

vi splittade

Och vi gick ner i brygga.. Tänk vad man tortfarande kan ! :D

DOUGH D.



Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

hahahah, gillar också den bollgrejen, söt ju. bollar ihop verkligen :D

2009-07-05 @ 21:50:43
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det var värst vad du var akrobatisk och vågad da;) inget du brukar vara när vi är med varandra/badar:( haha, kan ju hoppas på din goa kanonkula om vi drar och badar i augusti;)

2009-07-06 @ 03:32:45
Postat av: fredrika

haha nej anonym det brukar jag ej.. men det var mamma som började och jag ville ju ej vara sämre :P och en bomb till i augusti ska jag nog kunna fixa ;)

2009-07-06 @ 16:04:48
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0