PANICATTACK

Jag glömde att berätta en viktig sak. När jag var på HP hade vi tagit platserna längst ut eftersom vi inte ville sitta långt fram. Jag hade föreställt mig att det bara skulle vara en massa barn där med målade runda glasögon men där hade jag fel. När vi hade satt oss ner kikar jag mot ingången och in kommer en konstig gammal gubbe som verkar bo på något hem eller likande för han hade en ung man med sig som såg lite krystad ut. Självklart kommer denna man och sätter sig bredvid mig! Han bresar som fan så han nuddar mitt ben och jag satt endå med benen i kors och sen tar han upp heeela armstödet och handen täckte min dricka som jag så snällt hade satt i stället. Jag fick nästan panik, jag trodde han skulle ta min dricka eller få något typ av utbrott för han satt och gjorde konstiga ljud och skrattade högt när ingen annan skrattade.. Det var allt, DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0