Packat och klart

Eller packad och klar kanske är rätt verbform eller hur man ska säga. För nu har jag packat ner allt jag vill ha med mig hem och lite mer. Nu hoppas vi bara att det ej är för varmt imorn för sånna fall åker vi ej förens på lördag morgon.

Jag tvivlar på att det finns internet dit vi ska så nästa gång ni hör från mig är jag antagligen i sverige, peppar peppar.

DOUGH D.


Oongen var gladheest som vanligt idag, sitter och pratar och skrattar för sig själ i vagnen. Det kan ju ej annat än att smitta av sig ^^ Och visst är jag en snäll barnflicka eller vad jag är, för den lilla grejen hon har i handen, bit-handen, har jag köpt !! och en fot :P hon bet ju i allt hon fick tag i, speciellt andras händer så tyckte det skulle passa bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0