NU är jag vuxen på riktigt !

I natt ska jag för första gången sova i den nya lägenheten. Jag ska fixa allt själv för mamma har åkt. Vinkade av henne för en timme sen :/ Men hon var snäll och skurade av allt i badrummet och mitt rum innan hon åkte så jag alla fall kan trivas utan att känna att det är smutsigt. Jag har massa att berätta och massa roliga bilder att lägga upp men det får bli ikväll när jag är klar eller imorgon när det riktiga internet funkar. Nu har jag nått asdåligt som kopplar från hela tiden. Det andra funkar tydligen mest i veckorna men ibland på helgerna. Men alla fall, jag lever och nu ska jag klara detta på egen hand, även fast jag ej känner mig vuxen får jag väl bli så mkt som möjligt.

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0