My new BFF

Imorse åkte jag ju iväg tidigt eftersom jag skulle jobba. Jag hade ingenaning om vad dagen hade att bjuda på men jag tänkte att det antagligen skulle bli det vanliga, baka, spela data, titta film, leka lekar och gå till affären men icke! När jag kom dit var dom små busfröna jätteglada eftersom vi äntligen skulle lämna huset mer än att bara gå till affären. Vi skulle alltså åka in till stan, dam dam dam. Nu tänker ni att ni atagligen kommer få läsa en massa kaos men jag kan säga er att jag själv kan se mig som en flerbarnsmamma i framtiden, haha! Vi bokade biljetter till Hannah Montana the movie eftersom det var den enda barntillåtna som gick mitt på dagen som alla gick med på att se och tog sedan bussen in till stan. Vi fick tränga oss förbi mängder med fotbollslag men kom äntligen till Biopalatset där vi skulle hämta ut biljetterna, väl där var det fel på automaten och då visste jag att lite strul skulle det allt bli eftersom det inte var mitt kort vi betalade med och jag har inga uppgifter på henrik, men det löse sig som tur var! Sen måste jag bara lite stolt rabbla upp att vi åt på donken, var inne på Zara, H&M och Johanssons och gick över en massa övergångsställen. Dom brukar vara ganska så livliga flickor och ganska envisa när det gäller vissa saker men det gick som sagt kanonbra!

Imorgon kommer henrik och hämtar mig då vi åker till Replays kontor eller hur jag nu ska säga. Där han jobbar iaf, eller är ansvarig eller hur det nu är. Jag har inte riktigt koll på det. Men vi ska iaf kolla vad han sysslar med och antagligen kommer dom kolla vilken typ av form jag har så att jag vet vilka typer av byxor som passar mig osv. Om jag hittar något jag vill ha så får jag massvis rabatt. Det ska bli sjukt spännande, synd att inte Dough är kvar i sverige för då skulle hon också ha följt med, buhu! Det var allt för nu, DoughT
Jag kände på hur det var att leva livet som kriminell genom att fota under filmen
.

Kommentarer
Postat av: fredrika

ååååå :( synd ja ._.

2009-07-13 @ 20:38:35
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0