Min dag på bästa jobbet

Första riktiga dagen på jobbet idag och det kunde ej ha gått bättre. Jag knallade dit och det tog så mkt som en halvimme ! men det var lagom varmt så det var bara skönt. Sen käkade jag frulle medan söfnöten kollade på sin Baby Einstein film som hon alltid gör på morgonen. Jag strykte lite kläder som jag nu för tiden tycker är riktigt kul av nån anledning och tömde diskmaskinen och lite så. Efter ett tag så somnade hon och sov i hela en och en halv timme så mkt strykande blev det för moi. Sen när hon vaknade var hon hur glad som hellst. Bara satt och skrattade i mitt knä tills jag upptäckte att klockan redan var tolv, då vi skulle åka till Elenas jobb så Ines kan äta. Blev ett snabbt blöjbyte sen iväg med bilen. Även det gick bra, fick sjunga några värser av Imse vimse spindel så var hon nöjd. Sen bar det av hem igen och då tog vi oss en liten promenad i parken igen och hon somnade. Sov ej lika länge denna gången men vaknade ändå upp med sitt söta leende. Vi lekte lite tills hennes pappa kom hem och vi åt lite lunch.

ÅÅ nej nu kom jag på en dålig sak... På vägen dit imorse märkte jag att hjärtat på armbandet jag fick av mamma var borta :( det måste ha trillat av nån stans. Så fint var det ju :/ ska leta nu på direkten.. Sen ska jag koppla in mitt ps3 och spela lite!
 
DOUGH D.


Lånade Hasses cykel hem idag, inklusive hjälm tydligen.. Det var ju ett tag sen :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, naaw vad söt du är ;)

2009-07-06 @ 19:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0